Energinet.dk spørger atter kunderne

Energinet.dk beder nu kunderne om at deltage i en tilfredshedsundersøgelse.

Energinet.dk’s kunder får i disse dage lejlighed til at udtrykke deres holdning og give Energinet.dk et billede af, hvor og hvordan der skal sættes ind for at forbedre serviceydelser, kommunikation og virksomhedens generelle image. I alt 2850 enkeltpersoner blandt kunderne har pr. e-mail modtaget adgang til et elektronisk spørgeskema.

Som noget nyt i år inviterer Energinet.dk også omkring. 2600 vindmølleejere og ejere af kraftvarmeværker til at udfylde skemaet.

De øvrige ca. 250 el- og gaskunder, der har fået tilsendt spørgeskemaet, er mere præcist transportkunderne på gasmarkedet samt de balanceansvarlige aktører på elmarkedet og netselskaberne. Også repræsentanter fra Energitilsynet og Energistyrelsen har fået spørgeskemaet ud fra den betragtning, at Energinet.dk også har kundelignende kontakt til de to myndigheder.

- Sidste år viste resultatet, at hovedparten af vores kunder totalt set var tilfredse med os. Nærmere bestemt vurderede 89,8 procent, at de var enten tilfredse eller meget tilfredse. Der var tale om en pæn stigning i forhold til resultatet i 2006, da 85,8 procent var tilfredse eller meget tilfredse, siger markedskoordinator Dorte Gren Kristiansen fra Energinet.dk's sektion for kunder og markedsudvikling.

Abonner på nyheder

Modtag besked direkte i din i indbakke, når der er nyt.