For at få speedet op for tempoet for nettilslutninger, implementerer vi i Energinet en ny Netkundestrategi med fokus på transparens, dialog og hastighed. Samtidig har vi oprettet et nyt Netkundecenter, hvor al dialog og sagsbehandling bliver samlet under et.
Derfor afholder vi et webinar, hvor vi vil fortælle mere om fem nye initiativer, der samlet set skal sikre hurtigere nettilslutninger:
1. Netkunden får et kontaktpunkt, da vi har etableret én indgang til Energinet. Hver netkunde får en Netkundeansvarlig, der følger hele processen fra afklaring af spændingsniveau til screening, modning af projekt, etablering og til idriftsættelse og test.
2. Vi giver en introduktion til vores end-2-end kundeportal, der dækker den samlede proces, hvor al dokumentation, sagsforløb og projektfremgang er samlet et sted.
3. Vi fortæller om, hvordan vi fremadrettet behandler netkundens projekttyper efter deres kompleksitet, og hvordan vi fremadrettet vil arbejde med tre forskellige typer af forløb: et standardiseret, et udbygningskrævende og et behovstilpasset forløb.
4. Vi vil også fortælle mere om, hvad vi forventer af netkunden gennem hele processen, og omvendt hvad netkunden kan forvente sig af Energinet.
5. Sidst men ikke mindst vil vi fortælle om vores proaktive tilgang, hvor vi gennem en tidlig dialog med vores omverdenen søger at identificere nye regionale og lokale behov.
Fra Energinet deltager:
Jakob Rosenberg Nielsen, Senior Director og Thomas Nielsen, Senior Manager for Netkundecentret.
Du modtager link efter tilmelding.
Kontakt
ABONNER PÅ ARRANGEMENTER
Modtag besked direkte i din i indbakke, når der er nyt.